Pages

Lõppude lõpuks

Nii kaua olen vaadanud poodides neid korve, millel kangas sees, no neid, mida Jyskis ja igalpool müüakse:

Sama kaua olen vist mõelnud ka seda, et kui raske saab ühe sellise tegemine ikka olla. Kuna ühtegi head ideed endal ei tulnud, siis tundus, et kõige arukam viis on eeskujuks võtta õpetus mingisuguselt käsitöölehelt, kus õpetused olid kaunis, kuid täiesti arusaamatus keeles, sest tulemus oli ju nii ilus ja üllatav. Tegu oli siis ajalehepaberist tehtud korviga, paber hiljem üle värvitud jne. No sellest leiust on möödas nüüd päris pikk kuid ja paberist korvi mul siiani pole. Ei tea kas asi oli selles, et mässamist tundus palju olevat või minu laiskuses, but oh well, mis sellest ikka. Nüüd on mul kodus hoopis midagi ägedamat. 
Sest kes oleks võinud arvata, et:
  • pappkastist
  • nöörist
  • paarist grillipulgast
  • kahepoolsest teibist
  • kangast
saab sellise vahva asja?!

Ja ma kinnitan, et see oli ülimalt kerge, odav ja lõbus viis saada oma nägu ja tegu korv (oletades, et korv võiv üldse kellegi nägu olla :D ), vaatamata sellele, et minul ideest valmimiseni kulus nii mitu kuud.
Pappkastilt lõikasin kõik nö. kaaneosad ära. Kinnitasin nööriotsa ühte nurka ja hakkasin tegema ringe ümber kasti. Nööri fikseerimiseks kinnitasin karbi nurkadesse pulgad - ühe ringi tegin nende pealt, järgmise alt, siis jälle pealt jne kuni nöör otsa sai. Edasi läksin poodi, valisin kanga, millele läks jälle omajagu aega ja tulemusena ostsin rohkem seda, mida plaanis polnud kui seda, mida vaja oli, aga see selleks. Koju jõudes keerasin kanga ääre ühekordselt ära (alguses plaanisin konkreetsema välimuse andmiseks ka maha triikida, kuid lõpptulemus oli selline naturaalne ja looduslik, et otsustasin kangast mitte kunstlikuks teha) ja siis õmblesin küljed omavahel kokku, samuti põhja ääred. Üle jäi valminud kott vaid karpkorvi panna. Ja valmis ta oligi! 


No comments:

Post a Comment